اطلاعیه‌ها و اسناد کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
مجموعه اطلاعیه‌ها و اسناد کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملّی مقاومت ایران که در فاصله سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ منتشر شده‌اند، در یک کتاب منتشر شد.
این کتاب شامل یک فهرست و ۶۷سری سند افشاگرانه در موضوع‌های مختلف مرتبط با قیام و مقاومت مردم ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران است که در ۴۹۴صفحه توسط انتشارات دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران چاپ و در اختیار عموم هموطنان قرار داده شده.
این کتاب در سایت شورای ملی مقاومت، هم‌چنین در سایت همبستگی ملی و دیگر سامانه‌های مقاومت ایران در دسترس علاقمندان قرار دارد.
 
این کتاب ۶۷سری سند افشاگرانه شورا را سرجمع کرده است.
این ۶۷مجموعه سند، اطلاعاتی هستند که مقاومت ایران درباره توطئه‌های وزارت اطلاعات و سفارتها و ارتش سایبری رژیم و دیگر عوامل و نهادهای تروریستی این رژیم به‌دست آورده و به اطلاع مردم ایران و جهان رسانده است.
در یکی از اطلاعیه‌ها قاآنی به‌عنوان جانشین جلاد قاسم سلیمانی با سوابق جنگ‌افروزی و صدور تروریسم در زمره جنایتکارترین سرکردگان سپاه و نیروی تروریستی قدس معرفی شده است.
 
نگاهی به این اسناد نشان می‌دهد دیکتاتوری حاکم بر ایران پیوسته در تلاش است تا به وسیله ارگانهای متعدد جاسوسی خود یا به وسیله مزدوران ایرانی و غیرایرانی‌اش، به هر شکل ممکن به مقاومت ایران ضربه بزند.
این اقدامات گاه توسط تروریست‌های اعزامی از داخل کشور صورت می‌گیرند و گاه به وسیله مزدوران اجیرشده رژیم در خارج کشور انجام می‌شوند.
در بسیاری موارد رژیم تلاش می‌کند در پوش نهادهای دیپلماتیک رسمی‌اش و با سوءاستفاده از مصونیت دیپلماتیک، مزدورانش را علیه مقاومت ایران گسیل کند.
گاهی اوقات اقدامات تروریستی رژیم علیه مجاهدین و مقاومت ایران، فیزیکی است و گاهی اوقات سایبری.
آخوندها در انجام اقدامات تروریستی علیه مقاومت حتی به اعزام خبرنگاران مزدور خود به رسانه‌های فارسی زبان یا حتی استخدام خبرنگاران «دوست» در رسانه‌های غربی هم متوسل می‌شوند.
 
افشای مواردی از این دست را می‌توانید در این کتاب ببینید و به انواع ترفند‌های تروریستی رژیم علیه مقاومت مردم ایران بهتر پی ببرید.
شما با خواندن این کتاب می‌توانید با ترفند‌های دیپلمات‌تروریست‌های رژیم و مزدورانشان در خارج کشور آشنا شوید
 
در اولین اسناد این کتاب شما با اسامی و مشخصات مزدوران رژیم در سفارت آخوندها در نروژ آشنا می‌شوید و به‌عنوان نمونه می‌بینید که یک مأمور رژیم به اسم بهاره حیدری چگونه به نروژ اعزام می‌شود، چگونه با دنبال کردن یک مأموریت مشخص در طی چند سال، به وزیر شیلات نروژ نزدیک شده و برای او دام پهن می‌کند. این مأمور رژیم چه شرکتها و انجمن‌هایی تأسیس می‌کند و با میهمانی‌های متعدد، وزیر نروژی را تا تهران هم می‌کشاند. اقدامی که سرانجام با لو رفتن مأموریت بهاره حیدری به یک آبروریزی بزرگ برای وزیر نروژی و استعفای او از دولت نروژ و اخراجش از حزب متبوعش منجر شد. افتضاحی که به روزنامه‌های نروژی هم کشیده شد! و این زوج لو رفته و مأمور را در انظار نروژی‌ها و پناهندگان ایرانی افشا کرد...
 
این البته تنها بخش کوچکی از اسناد شصت و هفت‌گانه‌ای است که در این مجموعه با ارزش، جمع‌آوری شده است.
در این کتاب شما هم‌چنین می‌توانید اسناد و اطلاعات ارزشمندی از چگونگی فعالیت‌های تروریستی رژیم و عواملش در خارج کشور پیدا کنید. از جمله این‌که رژیم چگونه به استخدام مزدوران خارجی و اعزام آنها به اماکن مورد استفاده مجاهدین از جمله در آلبانی اقدام کرده است.
 
در این اسناد می‌بینید که رژیم چگونه در پوش تأسیس بنیاد‌های ادبی و به‌اصطلاح هنری، پاتوق‌های تروریستی ایجاد می‌کند، چگونه عضوگیری می‌کند و چگونه به تغذیه مالی و اطلاعاتی مزدورانش در کشورهای دیگر با استفاده از همین بنیادها و مؤسسه‌های به‌اصطلاح ادبی می‌پردازد!
آشنایی با نمونه‌هایی از این دست بنیادها که رژیم در آلبانی ایجاد کرد و بعداً توسط پلیس آن کشور شناسایی و تعطیل شد، برای ارتقای درک هر پناهنده‌ای از کم و کیف اقدامات تروریستی رژیم ضروری است.
 
یکی دیگه از اقدامات رژیم برعلیه مقاومت مردم ایران در خارج کشور، استفاده از شماری رسانه‌های فارسی زبانی است که مستقیم یا غیرمستقیم به رله پروپاگاندای رژیم علیه مقاومت ایران می‌پردازند.
در این مجموعه اسناد، شما هم‌چنین با اطلاعاتی روبه‌رو می‌شوید از سیاست جنایت‌کارانه رژیم در بی‌دفاع رها کردن مردم‌مان در برابر کرونا. اسنادی که مقاومت ایران از مجموعه مکالمات نیروی انتظامی رژیم در تهران و ملارد به دست آورده است. اسنادی که نشان می‌دهند قبل از اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران، مقامات رژیم از کشتار گسترده مردم به‌علت کرونا و بستریهای بیشمار مردم به همین علت در بیمارستانهای مختلف با خبر بودند اما آن را از مردم پنهان می‌کرده‌اند.
 
۵سری اسنادی که مقاومت ایران در این مورد منتشر کرد، یکی از گران‌بهاترین اسنادی است که نشان می‌دهد کشتار بیش از نیم میلیون هموطن‌مان به‌علت سیاست جنایتکارانه خامنه‌ای و روحانی چگونه لاپوشانی شده است.
در بخش دیگری از این اسناد خوانندگان با روش‌های رژیم برای سوءقصد علیه خانم مریم رجوی و مجاهدین در آلبانی آشنا می‌شوند.
در این اسناد می‌بینید که نیروی قدس سپاه و اطلاعات آخوندی به موازات سیاست شیطان‌سازی خود علیه مجاهدین، چگونه طرح‌های تروریستی افسار گسیخته خود را هم پیگیری می‌کنند. روشن می‌شود تنها در یک قلم، خامنه‌ای چگونه ۴۰ هزار دلار پاداش به یک تیم تروریستی در آلبانی می‌دهد تا اقدام به ترور خانم مریم رجوی کنند. اقدامی که توسط پلیس آن کشور کشف و خنثی شد.
در بخشی دیگر خوانندگان کتاب با اسنادی روبه‌رو می‌شوند که نشان می‌دهد پیشرفت‌های اجتماعی مجاهدین در عمق خاک میهن چگونه باعث تشدید رقابت و تخاصم بین باندهای درونی رژیم می‌شود.
در یک مورد نارضایتی اطلاعات سپاه از «مجموعه آقای علوی» (یعنی وزارت اطلاعات رژیم تحت وزارت آخوند جنایتکار محمود علوی) دیده می‌شود که علت آن نارضایتی، ناتوانی وزارت اطلاعات در مقابله با «بزرگ‌ترین تهدید» نظام و ناتوانی در مقابله با پیشرفت اجتماعی «کاریزمای مجاهدین» است.
در یکی از این اسناد به دست آمده، از گزارش وزارت اطلاعات می‌خوانیم: «در کف جامعه می‌بینیم که چطور جوانان ما در ابعاد هزار هزار در تور شوم کاریزمای رجوی گرفتار شده، از یک دانشجوی درسخوان تبدیل به یک تخریبگر با مالیخولیای سلاح و بمب می‌شوند».
بخش دیگری از اسناد این کتاب اختصاص دارد به طرح‌ها و توطئه‌ها و ترفند‌های رژیم علیه قیام بزرگ مردم ایران در قیام آبان ۹۸.
در این کتاب می‌توانید اسامی و مشخصات و اسناد انتقال مجروحان قیام به بیمارستان توسط اورژانس تهران در روزهای ۲۴ تا ۲۷ آبان۹۸ را ببینید.
در این کتاب خواننده می‌تواند با روش‌های فریب و دام پهن کردن رژیم برای گرفتن و به هلاکت رساندن مزدوران فراری خودش از قبیل آخوند غلامرضا منصوری در رومانی را ببیند و از کارکرد پرستوهای وزارت اطلاعات که در واقع خفاش‌های این نظام هستند، اطلاعات بیشتری کسب کند.
در قسمت دیگری از این کتاب خواننده با روش‌کارهای اطلاعات تروریستی رژیم پس از لو رفتن آن در کشورهای دیگر آشنا می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید رژیم پس از لو رفتن اقدامات تروریستی‌اش در آلبانی که منجر به اخراج سفیر و بسته شدن سفارتش شد، روش‌هایش را چگونه تغییر داد و با چه روش‌های جدیدی کارش را در آلبانی ادامه داد، به سری چهل و نهم اسناد این کتاب نگاه کنید.
در این کتاب بخشی هم به نامه افشاگرانه هادی ثانی‌خانی به دبیرکل سازمان ملل متحد اختصاص یافته که خواننده را با روابط درونی مزدوران اطلاعات آخوندها در آلبانی و مناسبات و گردش‌کار مزدورانش در آن کشور علیه مجاهدین آشنا می‌کند.
چگونگی ساخت جعلیات سایبری علیه مجاهدین و حتی جعل حساب‌های برجسته‌ترین دیپلمات‌های کشورهای مختلف برای سوءاستفاده علیه مجاهدین و شخص خانم رجوی از دیگر اسنادی است که در این کتاب با آن روبه‌رو می‌شوید و البته در همین کتاب گزارش روشنگر و تحقیقاتی شرکت امنیت سایبری تردستون – ۷۱ را هم می‌توانید ببینید که چگونه عملیات سایبری سپاه پاسداران و اطلاعات آخوندها در پوشش سلطنت‌طلب و اصلاح‌طلب و برانداز علیه مقاومت ایران و خانم رجوی جریان پیدا کرد و چگونه افشا شد.
بخشی از اسناد افشا شده در این کتاب نیز، وحشت نیروهای سرکوبگر از فعالیت کانون‌های شورشی در سالمرگ دجال را تصویر کرده است.
آگاهی از افشاگریهای منتشر شده در این کتاب، که بدون شک بخشی از تجارب گرانبهای مقاومت علیه فاشیسم مذهبی حاکم بر میهنمان است، برای هر ایرانی آگاهی که قصد مبارزه برای آزادی ایران را دارد، ضروری است. چرا که هر سند نه فقط حاصل هزاران تجربه است بلکه حاصل تلاش رزم‌آورانی است که گاه به بهای خون خود این اسناد را به دست آورده و به دست مقاومت رسانده‌اند.
اسنادی که نوعی از جنگ‌افزارهای مقاومت علیه دشمن ضدبشری است و خواننده را با طرح‌ها و توطئه‌های تروریستی، جنگ‌افروزانه و صدور ارتجاع آشنا می‌کند.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید